Και στις δύο όψεις του αγγείου, εικονίζεται παράσταση με σκηνές νέων και ώριμων γενειοφόρων αθλητών ασκούμενων στην παλαίστρα.
Στο κέντρο της πρώτης όψης εικονίζεται δισκοβόλος, κρατώντας τον δίσκο στο δεξί του χέρι, λίγο πριν τη στιγμή της ρίψης. Δεξιά και αριστερά, δύο έφηβοι άλτες. Ο πρώτος αποδίδεται λίγο πριν αρχίσει να αναπτύσσει ταχύτητα για το άλμα, σηκώνοντας τους σφαιροειδείς αλτήρες με τα δύο του χέρια τεντωμένα εμπρός, και ο δεύτερος τη στιγμή του άλματος, αιωρώντας τους αλτήρες προς τα πίσω.
Στη δεύτερη όψη, δεξιά εικονίζεται ακοντιστής στην αρχή της διαδικασίας ρίψης, με τη μια άκρη του ακοντίου να ακουμπάει στο έδαφος και τα δάχτυλα του αριστερού χεριού περασμένα στην αγκύλη (δερμάτινη λωρίδα που σχημάτιζε θηλιά) του ακοντίου. Αριστερά, ιματιοφόρος γυμναστής-παιδοτρίβης, καθοδηγεί τους ασκούμενους, κραδαίνοντας την ράβδο του στο δεξί του χέρι. Στο κέντρο, πάνω σε διφροοκλαδία (σκαμνί) ακουμπισμένα τα ιμάτια των αθλητών.
Οι αρύβαλλοι περιείχαν το λάδι για την επάλειψη των αθλητών και, ως απαραίτητα αντικείμενα της αθλητικής σκευής, έφεραν συχνά διακόσμηση αθλητικών παραστάσεων.