Μία από τις έξι, τουλάχιστον, συνεχόμενες μετόπες, που κοσμούσαν περιμετρικά τους τοίχους ενός δωματίου, με το ίδιο θέμα των ταυροκαθαψίων ή ταυροπαιδιών, δηλαδή των ακροβατικών αλμάτων πάνω από το σώμα επιτιθέμενων ταύρων.
Στο συγκεκριμένο πίνακα απεικονίζονται πιθανόν τρία βασικά «επεισόδια» ενός τύπου άλματος πάνω από τον ταύρο: πρώτα το πιάσιμο των κεράτων, έπειτα η εκτίναξη του σώματος του αθλητή με τη δόνηση της κεφαλής του εξαγριωμένου ζώου, η οποία οδηγεί σε κατακόρυφη αιώρηση του αθλητή πάνω στην πλάτη του ταύρου, και, τέλος, η προσγείωση του αθλητή πίσω από το ζώο. Οι ταυροπαιδιές λάμβαναν συχνά χώρα στο περιβάλλον, τουλάχιστον, του ανακτόρου της Κνωσού, και φαίνεται ότι ενείχαν κάποιο λατρευτικό συμβολισμό, λαμβάνοντας υπόψη τη συμβολική ταύτιση του ταύρου με τη ζωτική δύναμη της φύσης.